FAQ

Waarom een skateboard kopen? Welke accessoires zijn extra nodig voor skateboard?

 

Het vereist geen montage en het hoeft geen accessoires te monteren, omdat het klaar is voor gebruik en om te rijden op straat of in het park.
Doe aan het skateboard op een stijlvolle en veilige manier. Het skateboard is gemonteerd met hoogwaardige en scheurbestendige PU-wielen die schokken kunnen verminderen en een comfortabele en veilige rijdervaring creëren. Het is het beste cadeau voor u.
Onze elegante kleuren-serie zal de rijder betoveren, en een perfecte keuze voor zijn eigen stijl vinden! Het doen aan skateboard kan het niet alleen uw passie voor sport tonen, maar ook uw gevoel voor stijl.

 

Hoe lang duurt de levering?

Op werkdagen kan het binnen 24 uur worden verzonden, en binnen 2-5 dagen kan u het ontvangen.

 

Is dit skateboard geschikt voor kinderen of alleen voor volwassenen?

Het is geschikt voor rijders van alle niveaus. Het skateboard is speciaal ontworpen voor kinderen, tieners en volwassenen, beginners en professionals. Voor beginners wordt het ook meegeleverd met multi-in-one T-tools voor skateboard. Het is vooral geschikt voor plaats zoals skateparken, hellingen, metro's, etc.

 

Zijn ze erg glad? Heb ik tape nodig?

Nee, ze zijn niet erg glad. Het skateboard is makkelijk te remmen en u hebt geen tape nodig.

 

Wat moet ik doen als ik extra hulp nodig heb?

Als u behoeft of vragen hebt, neem dan contact met ons op via info@kinskate.nl.  Wij helpen u graag verder.

 

Over het vervoer

Verzendt u het pakket naar mijn land? Wat zijn de kosten?

Onze klanten komen uit meer dan 90 landen. Op dit moment kunnen we pakketten verzenden naar de meeste landen over de hele wereld. Maar we verzenden geen pakketten naar bepaalde landen vanwege oorlog of andere factoren. Als u wilt bevestigen of wij het pakket naar uw land/regio kunnen verzenden, neem dan contact met ons op via  info@kinskate.nl .

Het verzenden naar de meeste landen/regio’s is gratis.

 

Hoe lang ontvang ik mijn pakket na het plaats van bestelling?

De totale levertijd is meestal 2-5 dagen, waarbij de verwerkingstijd ongeveer 1-2 dagen duurt en de levertijd ongeveer 1-3 dagen.

Kan ik zeker weten waar mijn pakket is en wanneer ik het kan ontvangen?

Ja. Volginformatie wordt na verzending per e-mail naar u sturen. Dit bevat een volgnummer. Houd er rekening mee dat we u de volginformatie sturen op hetzelfde moment dat het pakket wordt verzonden, maar dat u deze informatie niet direct online kunt vinden. De volginformatie zal online beschikbaar zijn binnen 1 tot 5 dagen.

 

Ik heb meerdere artikelen in verschillende bestellingen besteld of ik heb meerdere artikelen in een bestelling. Hoe wordt het pakket verzonden?

Onze artikelen worden verzonden vanuit meerdere locaties in het buitenland, zodat bestelling met meerdere artikelen of meerdere bestellingen op iets verschillende tijdstippen kunnen worden bereikt.

Elk pakket wordt toegewezen met een volgnummer en u ontvangt relevante verzendinformatie per e-mail.

 

Waar komt uw artikelen vandaan?

De artikelen worden verzonden vanuit Europa. Verzending land/regio is afhankelijk van uw adres en de artikelen die u hebt besteld.

 

Moet ik invoerbelasting betalen?

U hoeft niet te betalen!

 

Kan ik aritkelen boeken?

Na ontvangst van uw bestelling bewaren wij de bestelde artikelen voor u. Als u een betalingstermijn van meer dan 7 dagen nodig heeft, neem dan contact met ons op via e-mail.

 

Mijn land/regio wordt niet weergegeven – wat moet ik doen?

We zijn momenteel van toepassing op alle EU-lidstaten en andere landen. Als het leveringsland dat u wenst niet in de lijst wordt vermeld, kunt u ons schrijven en we zullen controleren of we een uitzondering kunnen uitvoeren of dat er geen fouten zijn opgetreden.

 

 

Mijn bestelling kwam niet op tijd. Wat moet ik doen?

Als uw bestelling niet op tijd is ontvangen, kunt u uw bestelling volgen om de huidige werkelijke loatie te bekijken. Soms worden bestellingen uitgesteld door vertragingen bij de douane. Neem contact op met onze klantenservice via info@kinskate.nl.  Wij zullen u de nieuwste updates verstrekken.

 

Mijn pakket is aan u geretourneerd – wat moet ik nu doen?

Het pakket wordt teruggestuurd naar ons om de volgende redenen:

Verkeerd adres

Het pakket wordt niet op tijd opgehaald

Geen naam op de duerbel/brievenbus

Fout bij pakketservice

Wij verzenden uw pakket graag opnieuw. Als u dit nodig hebt, neem dan contact met ons op en laat het ons weten. Wij informeren u ook na het verwerken in ons magazijn.

Net het tekenen voor de ontvangst merkt ik dat het pakket beschadigd is.

Controleer zorgvuldig of het pakket compleet en onbeschadigd is voordat u tekent voor de ontvangst. In geval van schade kunt u de handtekening weigeren. Maak een foto om het probleem te laten zien en neem zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een e-mail naar  info@kinskate.nl 

Wij zullen de beste oplossing voor u stellen.

 

Over het annuleren van een bestelling

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, u kunt de bestelling binnen korte tijd annuleren.